|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Sob 19:29, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
pewnie masz wał od panelki (18mm sworzeń), bo kyvacka ma 15mm.
tulejka powinna być, ale to nie aż tak duża, skoro ty twierdzisz że jest duża różnica...
a sworzeń do tłoka ci pasuje? i jakiej jest średnicy ten sworzeń?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrufkaz
Pan Henio
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:32, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
sworzen do tloka pasuje (nówka sworzen z tlokiem ) - srednica sworznia 15 mm
srednica otworu w korbowodzie 17.5 mm (blad pomiarowy 0.5 ) - jakas mosiezna tuleka tam jest - widac na focie
wal od panelki ? dobrze ze nie pralki - co to panelka ?
da się jakoś wybrnąć z tej sytuaji ?
dzięki
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Sob 22:24, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
może nie masz dotoczonej tej tulei w korbowodzie,robiłeś wszystko u jednego gościa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mrufkaz
Pan Henio
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:11, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
tlok ze sworzniem kupilem w sklepie
zanioslem razem z cylindrem do warsztatu gdzie mi zrobili szlif
wał wraz z korbowodem kupilem na allegro uzywany.
czyli co powinnem dotoczyc jeszcze tuleke ktora wejdzie pomiedzy sworzen tloka a korbowód ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Nie 12:36, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
tam powinna być tylko jedna tulejka wstawiona, i po wstawieniu rozwiercona pod wymiar sworznia...
ale coś mi się zdaje, że jednak masz wał do innej jawy 250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Nie 20:39, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Może to wał od CZ, bo one miały grubsze sworznie niż JAWA.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Nie 20:46, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Sworzeń to pikuś , ważna jest długość korbowodu i skok tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa_1961
Pan Henio
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Zielonej Góry
|
Wysłany: Pią 17:28, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Albo mi się zdaje albo tam powinno być jeszcze jakieś łożysko rolkowe?? Jak nie to sorki za błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KinioPP
Czeladnik
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: Pią 21:38, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Łożysko jest jak widać ślizgowe.
Wcześniej rozbierałem tylko 353 i miałem zonka jak ściągałem tłoki w 634 - igiełki w skrzyni korbowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawsim
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
|
Wysłany: Sob 13:22, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Wał może jest od 353 ale korbowód moze być od jawy Panel ( następca kivacki ) czyli ten- [link widoczny dla zalogowanych]
Wystarczy zrobić nową tuleję zamiast tej i spokój. Czyli pod sworzeń od 353 ( 15 mm) - albo zmierz czy zewnętrzne średnice tulei sa takie same w obu korbowodach i jesli tak to wywal tą co masz i wstaw tą [link widoczny dla zalogowanych] ale jak znam życie trzeba dorobić nową.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawsim dnia Sob 13:24, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 21:15, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
znacie jakiś dobry sposób na wymianę tulei główki korbowodu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aker6
Kierownik warsztatu
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
|
Wysłany: Śro 14:53, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dotoczyć tulejkę opierającą się o korbowód, ze średnicą wewnętrzną taką żeby weszła w nią tulejka korbowodu. 2 podkładki, jedna zapierająca się o dotoczoną tulejkę, druga zapierająca się o tulejkę korbowodu. odpowiednio długa śrubka i skręcasz.
Poglądowo wygląda to mniej więcej tak: [link widoczny dla zalogowanych] rys 4.89 bo nie mogę znaleźć lepszej ryciny, właściwej dla jawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|