|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sleszu
Młodszy majster
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Czw 19:59, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ok, podziałało, ale to trochę irytujące Sprzęgło mi ciągnie, mam nadzieje, że regulacja załatwi sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Czw 20:15, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
też mam tak że w jeździe lub na zgaszonym silniku łatwiej wrzucić ,,luz,, niż stojąc w miejscu z pracującą jednostką napędową - ja do tego przywykłem - ale jak komuś dam sie przejechać to ma trudności
być może to kwestia siły docisku sprężyn - bo kiedyś pięknie mogłem wrzucać ,,neutral,, ale przy próbie rozwijania pełnej mocy tarcze sprzęgłowe sie ślizgały (silnik po modyfikacjach i z delikatnie większą mocą) po dorobieniu podkładek pod zabezpieczenie sprężyn o grubości 3,5mm ślizganie ustąpiła, ale luz ciężej ,,znaleźć,, - jak to sie mówi ,, coś za coś,,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Czw 20:16, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie załatwi, jak zrobisz 1000-1500km to może tarcze będą na tyle dotarte że będzie lepiej wysprzęglać, ale teraz regulacja nic nie pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Czw 20:23, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
podejrzewałem że moje tarcze są do doopy (niby do jawy 353 a MADE IN JAPAN HA HA ) ale skoro inni koledzy mają podobne objawy to moge spać spokojnie
dodam że te japońskie tarcze nie są korkowe tylko z takiego tworzywa na okładziny cierne (nie wiem jak to nazwać (współczynnik tarcia niby mają podobny jak korkowe, ale znoszą wyższe temperatury pracy - zarówno chwilowe jak i stałe)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 353-tuner dnia Czw 20:26, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Czw 20:41, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie na tych z tworzywa nie ma takich problemów bo one strasznie się ślizgają i wysprzęgla idealnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Czw 21:34, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
puki co parę motogodzin na nich zrobiłem i nie mam problemu jedynie na początku ale jak wspomniałem zwiększenie siły docisku sprężyn rozwiązało problem - może dotoczę pośrednie podkładki i zobacze co będzie (stare miałem 2mm - teraz mam 3,5mm)
pyzatym komplet kosztuje niewiele więcej niż jedna korkowa w sklepie we wrocławiu dałem około 30pln - a korkowe widziałem 25pln za sztuke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mathini
Młodszy majster
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 6:17, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A jeśli chodzi o szybkie docieranie tarcz, po polecam 3ci bieg, górkai sprzęgło U mnie w 638 mam założone korkowe i nie jestem z nich zadowolony, luz znaleźć trudno stojąc z pracującym silnikiem, a jak przekręcę manetę na 2gim i maszyna przekroczy 3tys obrotów (wtedy dostaje tzw. pierdo&*^$%ie") to z Jawy robi mi się skuter, strasznie się ślizgają. Raz podczas wyprzedzania przy ok 90km/h ładuję się na lewy a tu sprzęgło nie pozwala szybciej i kicha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|