Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzęgło i biegi Jawa 250 353 61r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 21:22, 18 Lut 2012    Temat postu:

Siemka, nie chce zakładać nowego tematu więc pisze w jakimś pokrewnym. Składam teraz sprzegło, które było rozebrane juz chwile temu i nie wiem jakie tam są pokładki. Chodzi mi o tą pomiędzy łożyskiem a tą tulejką kosza. Mam do dyspozycji dwie podkładki jedna o grubości 2,5mm z wybitą dużą literą A i druga o grubości 0,7mm. Czy oryginalnie były tam dwie podkładki? Na sea motors jest zaznaczona tylko jedna. Jak to jest u Was?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Motórzysta dnia Sob 21:23, 18 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 8:40, 20 Lut 2012    Temat postu:

Już się z tym uporałem. Na sea motors nie ma zaznaczonej podkładki pomiędzy koszem a zabierakiem. [link widoczny dla zalogowanych]
to jest poprawny schemat.
Mam do Was jeszcze jedno pytanko. Kupiłem nowe tarcze sprzęgłowe z 4motor i jedna z nich ma jakby węższy ten korek [link widoczny dla zalogowanych] tak jak na tej aukcji jest to ta tarcza na dole. W jakie miejsce mam ją dać? na sam spód czy może na wierzch? Myślę, że może mieć to związek np. z przepływem oleju a oryginalne stare tarcze wszystkie były takie same. Z góry dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15:42, 20 Lut 2012    Temat postu:

jeśli ma trochę grubszy korek to dotrzyj ją papierem ściernym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 19:18, 20 Lut 2012    Temat postu:

Grubość jest ok. Chodzi mi o coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:22, 20 Lut 2012    Temat postu:

chyba im się pomieszały tarcze. Coś mi się wydaje że nie jest ona z tego kompletu. Laughing

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Pon 20:25, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 20:39, 20 Lut 2012    Temat postu:

Ona jest jakaś niedorobiona, tak jakby im brakło tej francowatej żywicy. Nie polecam tarcz z tego tworzywa, ślizga się jak cholera, lepiej samemu zrobić z korka albo nie ruszać starych jak są dobre.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:56, 20 Lut 2012    Temat postu:

No to lipa... Ale czy to możliwe, że tarcze, które w sumie kosztowały 100 zł są do du..? Stare stały nieuzywane 50 lat w sumie w oleju, więc nie wiem czy by się jeszce nadawały...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 21:00, 20 Lut 2012    Temat postu:

Jak były w oleju to co im się stanie? Przecież kornik tego nie ruszy. Zawsze możesz spróbować, najwyżej wymienisz na nowe jak się rozlecą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 21:25, 20 Lut 2012    Temat postu:

No oki dzięki za pomoc, spróbuje założyć te stare i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 21:28, 20 Lut 2012    Temat postu:

Zanim je założysz możesz je trochę pomoczyć w ciepłym oleju, bo mogą być wyschnięte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 21:31, 20 Lut 2012    Temat postu:

Oki, wielkie dzięki za pomoc Smile dam znać co z tego wyjdzie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 23:25, 20 Lut 2012    Temat postu:

sprawdź stan zużycia przekładek sprzęgła i najlepiej wymień sprężyny. Dużo to nie kosztuje a oszczędzi Ci nerwów przy regulacji sprzęgła. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Wto 9:10, 21 Lut 2012    Temat postu:

No i wyczyść przekładki z rdzy, najlepiej na tokarce papierem ściernym, żeby zachować jednakową grubość.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 10:11, 21 Lut 2012    Temat postu:

Przekładki są w tak dobrym stanie, że wręcz widać jeszcze takie jakby malutkie pieczątki JAWA na każdej przekładce, tak samo na tarczach. Przekładki mam już wyczyszczone a tarcze namocze dziś w tym ciepłym oleju i założe. Dzięki za pomoc Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 20:51, 30 Mar 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Mam takie pytanie czy między elementem nr 24 a nr15 nie powinna być włożona kulka stalowa dla lepszego poślizgu ?. Pytam dlatego że po rozebraniu silnika taka kulka mi wyleciała z pomiędzy tych dwóch elementów , może to jakiś patent poprzedniego właściciela Smilea może tak ma być hmm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin