|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motórzysta
Fachowiec
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 21:22, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Siemka, nie chce zakładać nowego tematu więc pisze w jakimś pokrewnym. Składam teraz sprzegło, które było rozebrane juz chwile temu i nie wiem jakie tam są pokładki. Chodzi mi o tą pomiędzy łożyskiem a tą tulejką kosza. Mam do dyspozycji dwie podkładki jedna o grubości 2,5mm z wybitą dużą literą A i druga o grubości 0,7mm. Czy oryginalnie były tam dwie podkładki? Na sea motors jest zaznaczona tylko jedna. Jak to jest u Was?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Motórzysta dnia Sob 21:23, 18 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motórzysta
Fachowiec
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 8:40, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Już się z tym uporałem. Na sea motors nie ma zaznaczonej podkładki pomiędzy koszem a zabierakiem. [link widoczny dla zalogowanych]
to jest poprawny schemat.
Mam do Was jeszcze jedno pytanko. Kupiłem nowe tarcze sprzęgłowe z 4motor i jedna z nich ma jakby węższy ten korek [link widoczny dla zalogowanych] tak jak na tej aukcji jest to ta tarcza na dole. W jakie miejsce mam ją dać? na sam spód czy może na wierzch? Myślę, że może mieć to związek np. z przepływem oleju a oryginalne stare tarcze wszystkie były takie same. Z góry dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:42, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jeśli ma trochę grubszy korek to dotrzyj ją papierem ściernym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motórzysta
Fachowiec
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 19:18, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Grubość jest ok. Chodzi mi o coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 20:22, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
chyba im się pomieszały tarcze. Coś mi się wydaje że nie jest ona z tego kompletu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Pon 20:25, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pon 20:39, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ona jest jakaś niedorobiona, tak jakby im brakło tej francowatej żywicy. Nie polecam tarcz z tego tworzywa, ślizga się jak cholera, lepiej samemu zrobić z korka albo nie ruszać starych jak są dobre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motórzysta
Fachowiec
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 20:56, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
No to lipa... Ale czy to możliwe, że tarcze, które w sumie kosztowały 100 zł są do du..? Stare stały nieuzywane 50 lat w sumie w oleju, więc nie wiem czy by się jeszce nadawały...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pon 21:00, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jak były w oleju to co im się stanie? Przecież kornik tego nie ruszy. Zawsze możesz spróbować, najwyżej wymienisz na nowe jak się rozlecą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motórzysta
Fachowiec
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 21:25, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
No oki dzięki za pomoc, spróbuje założyć te stare i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pon 21:28, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Zanim je założysz możesz je trochę pomoczyć w ciepłym oleju, bo mogą być wyschnięte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motórzysta
Fachowiec
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 21:31, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Oki, wielkie dzięki za pomoc dam znać co z tego wyjdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 23:25, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
sprawdź stan zużycia przekładek sprzęgła i najlepiej wymień sprężyny. Dużo to nie kosztuje a oszczędzi Ci nerwów przy regulacji sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Wto 9:10, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
No i wyczyść przekładki z rdzy, najlepiej na tokarce papierem ściernym, żeby zachować jednakową grubość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motórzysta
Fachowiec
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 10:11, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Przekładki są w tak dobrym stanie, że wręcz widać jeszcze takie jakby malutkie pieczątki JAWA na każdej przekładce, tak samo na tarczach. Przekładki mam już wyczyszczone a tarcze namocze dziś w tym ciepłym oleju i założe. Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 20:51, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam takie pytanie czy między elementem nr 24 a nr15 nie powinna być włożona kulka stalowa dla lepszego poślizgu ?. Pytam dlatego że po rozebraniu silnika taka kulka mi wyleciała z pomiędzy tych dwóch elementów , może to jakiś patent poprzedniego właściciela a może tak ma być hmm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|