Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tłok - gdzie kupić ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arthek
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Pon 14:05, 03 Lut 2014    Temat postu: Tłok - gdzie kupić ?

Po czterech latach przestoju , wracam to tematu odbudowy mojej Kyvacki .
Na razie skupiam się na silniku i w związku z tym potrzebuję informacji odnośnie tłoków.
Od kogo ( gdzie) mogę kupić "pewny" , dobrej jakości tłok wraz ze sworzniem i pierścieniami ?
Myślałem nad sklepem "jawa części" ponieważ wtedy mam pewność , ze kupię czeski tłok , tylko nie wiem czy jest on rzeczywiscie warty zakupu.
Tłoków od polskich producentów ( almot, cross impex) nie chcę bo jak powszechnie wiadomo jest to badziew ( nie trzymają owalizacji i "puchną" ) .
Jeździ ktoś na tłokach z "jawa częsci" ? Ile kilometrów zrobiliście ?
Jak się spisują ? Jak zacieraniem ? Jakie pasowania robiliście ? Ksiazkowe 0,06-0,07 mm ?

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arthek dnia Pon 14:07, 03 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 15:49, 03 Lut 2014    Temat postu:

Co do zacierania tłoków to powiem ci że to zależy od regulacji gaźnika i jakości wykonania szlifu. Ja kupowałem jakiś czas na allegro i powiem szczerze że problemów nie miałem. Jawaczesci obawiam się że ma towar z bazarów w Czechach, są tam konkurencyjne ceny i lekko lepsza jakość. Bardziej polecam SkuterDębica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 17:09, 03 Lut 2014    Temat postu:

Cytat:
Od kogo ( gdzie) mogę kupić "pewny" , dobrej jakości tłok wraz ze sworzniem i pierścieniami ?


Polecam Ci rozejrzeć się po bazarkach typu "moto weteran bazar" lub "oldtimer bazar". Da rade kupić oryginalny tłoczek z epoki za rozsądne pieniądze.

pierścienie dorabia firma "prima" z Łodzi. W cenie około 2 zł za szt. kupisz bardzo dobre jakościowo pierścienie.

Sworzeń na skuterze możesz kupić.


PS: jak chcesz to mam do sprzedania czeski tłok + pierścienie (5 szlif). To jest towar ze skuterdebica.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Pon 17:13, 03 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pon 17:32, 03 Lut 2014    Temat postu:

Wymieniona przez jawora prima dorobi Ci pierscienie jakie chcesz.
Pomierz dokladnie tlok i cylinder,a zrobia na cacy. ( robilem u nich do pajero, po zwymiarowaniu tlokow i tuleji wyszlo, ze prawie kazdy inny pierscien, i zrobili jakie chcialem. )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez black-dimon dnia Pon 17:34, 03 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_354
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skórcz

PostWysłany: Pon 18:03, 03 Lut 2014    Temat postu:

Popieram Jawora. Tylko oryginalny tłok. Nigdy nie zakładałem współczesnej produkcji. Zawsze oryginały. Chociaż używane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 19:48, 03 Lut 2014    Temat postu:

Używane tłoki owalizujesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arthek
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Pon 22:25, 03 Lut 2014    Temat postu:

Dzięki za namiar na pierścienie.
Myślałem że te współczesne tłoki czeskie są ok i warto wydać tą stówę.
Potrzebuję III szlifu.Czyli czeka mnie chyba wyjazd na motobajzel do łodzi w maju.
Na alle ...cięzko znaleźć oryginał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KML
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 17:00, 13 Paź 2016    Temat postu:

Ktoś montował ten niby czeski tłok z gmoto ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pią 15:03, 14 Paź 2016    Temat postu:

Jest tylko na niby czeski.
To tak jak kupujesz nowego junaka....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czeresss
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wiśniowa

PostWysłany: Nie 12:13, 29 Sty 2017    Temat postu:

Każdy tłok warto przed oddaniem cylindra do szlifu warto kilka razy wygotować w starym oleju, lub w piekarniku wypiec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miraso78
Pan Henio



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: k-kozle

PostWysłany: Czw 19:23, 02 Lut 2017    Temat postu:

Witam! czy ktoś ma sposób na zatrzymane (zastane)po 25 latach sposób jak rozruszać tłoki? dziękuje!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lech51
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2016
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:23, 02 Lut 2017    Temat postu:

Na początek wlej naftę, rozpuszcza nagar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin