|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motórzysta
Fachowiec
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 0:42, 26 Lis 2011 Temat postu: Uszkodzony cylinder |
|
|
Witam wszystkich,
podczas remontu mojej Jawy przytrafił mi sie dosć poważny problem. Mianowicie w dniu dzisiejszym odebrałem cylinder ze szlifu. Został on wykonany całkiem nieźle lecz gość który to robił musiał go gdzieś upuścić albo coś bo uszczerbał się jego kawałek. Jestem pewien że oddałem mu cylinder w stanie nienaruszonym lecz nie mam mu jak tego udowodnic a o zarzeka sie ze to juz było :/ Chciałbym sie dowiedzieć czy bedzie to miało jakiś wpływ na prace silnika i ewentualnie co można z tym zrobić? Z góry dzięki za pomoc
Link do zdjęcia: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Sob 9:16, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja tez mam ułamany ten kawałek i nic się nie dzieje.
w bardzo dużo cylindrach jest takie uszkodzenie. wydaje mi się, że nie zauważyłeś tego uszkodzenia przed wysyłką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 12:09, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
wytnij ten kawałek i naprzeciwko. Będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_354
Wyjadacz
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: Sob 15:13, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Absolutnie w niczym nie będzie to przeszkadzać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motórzysta
Fachowiec
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 15:44, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ufff... Ale mi ulżyło Czyli wyciąć te elementy tak jak pisze Jawor i powinno być wszystko git?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
obcy87
Czeladnik
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:36, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
u mnie w poprzednim cylindrze tego nie było i motur chodził zdziwiłem sie jak znalazłem drugi i to miał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Nie 14:08, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
też w jednym cylindrze miałem to ułamane- tak już było jak kupiłem motocykl- nie polecam zostawić takiego nadłamanego bo jeśli od drgań ułamie się reszta i wpadnie na dół to może szkód narobić, ładnie to wytnij z jednej i z drugiej strony, krawędzie po cięciu wyszlifuj tak miały lekki promień i żadnych zadziorów od wewnątrz , teoretycznie bez tych ,,żeberek,, mieszanka ma mniejszy opór przepływu, ale fakt faktem ja założyłem drugi cylinder z ,,nie wyciętymi żeberkami,, ale na tym pierwszym silnik pracuje 100% poprawnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|