|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej66
Czeladnik
Dołączył: 01 Sie 2020
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 13:42, 25 Maj 2024 Temat postu: Wał korbowy zużycie po labiryncie |
|
|
Witam wszystkich ponownie,
Regeneruję wał korbowy (wymiana korbowodu - Duells)
Czy wyrzłobienia (wyczuwalne pod palcem) w miejscu labiryntu to norma (czop w miejscu łożyska jest ok)? Czy można/trzeba jakoś to zregenerować czy tylko wymiana czopa? Chcę docelowo założyć 2 simeringi zamiast labiryntu, tylko czy będą szczelne jak zostawię jak jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NBR
Fachowiec
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Sob 16:09, 25 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Proponuję zamiast labiryntu zastosować simering i dystans np. labirynt pełny starego typu można wytoczyć otwór pod mniejszy symering i go umieścić w tym labiryncie lub zastosować standardowy symering i stoczyć stary labirunt zachowując odpowiednią szerokość. Symering wargą w stronę kosza sprzęgłowego , Nie będzie już podbierania oleju ze skrzyni biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej66
Czeladnik
Dołączył: 01 Sie 2020
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 16:38, 25 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
ok, dzięki za szybką podpowiedź. Chodziło mi bardziej czy proponowane rozwiązania uszczelnią prawidłowo wyżłobiony czop? (są wyczuwalne i widoczne wgłębienia tam gdzie był oryginalny labirynt). Czy muszę wymienić czop?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NBR
Fachowiec
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Sob 18:21, 25 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Czop do wymiany nie będzie uszczelnienia i tak jak pisałem będzie pobierać olej ze skrzyni biegów . Moim zdaniem uszczelnienie labiryntem to nienajlepszy pomysł który generuje tylko problemy U mnie w silniku mam symering i kawałek labiryntu od 7 tyś km nic sie nie dzieje nie regulowałem gaznika .czy zimny czy ciepły tak samo pracuje a z labiryntem jest różnie bo przerabiałem taki sam przypadek jak u Ciebie kolego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej66
Czeladnik
Dołączył: 01 Sie 2020
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 18:46, 25 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
To mnie pocieszyłeś bo myślałem, że czeka mnie wymiana chopa.
A co sądzisz o 2 simeringach obok siebie zamiast labiryntu? W końcu 2 wargi to nie jedna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 20:50, 18 Wrz 2024 Temat postu: |
|
|
miałem 2 uszczelniacze wcześniej i nie było problemu. Teraz mam tak zrobione jak NBR.
Prawda jest taka, że jak wyczuwasz pod palcem fale dunaju na czopie, to uszczelniacz też nie będzie szczelny w tym miejscu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|