|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yolo2
Pan Henio
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:48, 01 Wrz 2013 Temat postu: Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
|
Przy wymianie uszczelki pod głowicą należy wymienić tylko pierścień aluminiowy, czy obydwie? Proszę o szybką odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 13:10, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
masz na myśli uszczelkę pod cylindrem? Jeśli uszczelka jest przylepiona na sylikon i nie zruszysz jej podczas ściągania głowicy to nie ma takiej potrzeby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yolo2
Pan Henio
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:07, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Nie były na silikonie, jedna pierścień aluminiowy, a druga na całej szerokości głowicy. Mam nowy tylko pierścień. Czy szeroką osadzić na hermetyku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 23:34, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
nie ogarniam. Głowice masz z okrągłą przylgnią? Powinna być tylko okrągła na gdzieś 3mm szeroka uszczelka bez żadnych "drugich".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 14:03, 02 Wrz 2013 Temat postu: uszczelka |
|
|
U mnie była normalna uszczelka podwójna otwór na tłok i cztery na szpilki wydmuchało dopiero gdy splanowałem ręcznie głowicę to jest szyba lub równy blat i drobny papier lub tarcza od szlifierki wyszły dołki wyrównałem powoli gdy głowica wyszła równa do tej pory 1500 km chodzi.Uszczelka uszczelką a wypadało by sprawdzić głowicę . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamus
Czeladnik
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 12:32, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Witam odgrzebię trochę temat bo właśnie mam problem z połączeniem głowica-cylinder.
Czy bez uszczelki czy z aluminiową głowica ma przedmuch właśnie na łączeniu, wcześniej była tam jakaś gruba na ok 2,5mm teraz jest aluminiowa z jawaczęści i też przepuszcza, na silikonie to poskładać czy macie jakieś inne pomysły?
Zdjęcia : [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pon 14:13, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Musisz dać głowicę do warsztatu żeby ją wyrównali, ja swoją planowałem na tokarce. Uszczelki najlepiej robić samemu z blachy aluminiowej lub miedzianej, bo te co są na allegro niby aluminiowe tak naprawdę są ze zwykłej stali, magnes je przyciąga. Do 175/350 pasuje uszczelka pod głowiczkę kompresora od Ursusa C330, jest wykonana z miękkiego aluminium. Mam takie uszczelki w TS i polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|