|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 21:31, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wczoraj miałem okazję posłuchać pracy innej 250 i powiem Wam, że tam nic nie dzwoniło więc ten typ tak nie ma.
Plan mam następujący:
Aktualnie szczelina na zamkach pierścieni ma od 0.1 do 0.2 czyli trochę ciasno. Chcę założyć stare pierścienie z większą szczeliną na zamku i zobaczyć czy dzwonienie ustanie. Jeżeli nie ustanie dzwonienie to założę stary tłok i stare pierścienie. Jeżeli to nie pomoże to założę stary cylinder do tego zestawu, jeżeli nadal będzie dzwonić to pozostanie tylko i wyłącznie kwestia zjeb... wału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pią 13:42, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam a jak weszły łożyska w kartery?????Może wybite kartery?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 11:19, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Weszły ciężko, nie obeszło się bez młotkowania. Jak nie pomoże to co napisałem wyżej będę szukał dalej i wtedy nie obejdzie się bez rozebrania silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Nie 16:47, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jasny Gwint trzeba było podgrzać kartery????? Daj znać co to dzwoni?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 17:32, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Miałem zamrożone łożyska dlatego nie grzałem kartera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 10:02, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam Masz doświadczenie wiesz co robić i jak. Ale daj znać u mnie też dzwoni tak od 3500 km stawiam na pierścienie. Ale chodzi to chodzi.Pozdrawiam z pogodą ducha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid2b
Kierownik zmiany
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Racławice Śląskie
|
Wysłany: Pon 13:03, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze kwestia odpowiedniej mieszanki. Znajomy robił szlif w Jawie 175, na początku silnik ładnie chodził, po paru km zaczęły pierścienie dzwonić. Co się okazało zrobił mieszankę 1:40, widocznie za słabe smarowanie miał albo tak jak ktoś już wcześniej wspomniał okna nie były fazowane po szlifie. Zrobił później mieszankę 1:25 co okazało się zbawienne bo silnik ucichł. Jakie szkody wyrządziło nie wiadomo, ale odpowiednia ilość oleju jak i fazowanie okien na pewno jest sprawą kluczową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 21:23, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam ja daję 1:30 Orlen Semisyntetik. 1:25 to będzie trochę dymu i może pluć olejem z rur?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 14:56, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja leję 1:40 i jest ok;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Wto 16:38, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. Może 1;40 być dobrze bo 1;30 trochę pluje olejem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:50, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ewidentnie, tylko mieszanka zbyt bogata albo za dużo oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Sob 7:34, 18 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam fajnie że doszedłeś niby nic a jak cieszy. popatrz a ja nie zwracałem uwagi 1;30 i po ptokach a tu każdy szczegół ważny. Pozdrawiam z pogodą ducha Miłego dnia. Cały czas się uczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1596
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 17:47, 19 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jawor, gaźnik jest napewno kiepsko wyregulowany ale i miksolu jest chyba za dużo w paliwie. Zrobiłem taką mieszankę jak było napisane w instrukcji dla motocykla na dotarciu.
Co do dzwonienia. Nie jestem pewien tak naprawdę co pomogło. Zmieniłem tłok, założyłem stary, zmęczony życiem, wymieniłem też sworzeń, ten który mam założony teraz wchodził odrobinę ciaśniej niż ten co był. Pomierzyłem oba sworznie i każdy ma po 14.95mm więc może to moja subiektywna opinia. Ale wracając do tłoka, obmierzyłam oba tłoki szukając różnic w rowkach na pierścienie, okazało się że są takie same, jedyna różnica jaka była to różnica wysokości tłoka. Nowy jest o 0.7mm wyższy od osi sworznia do górnej krawędzi tłoka niż ten stary, ale na nowym tłoku nie widać śladów po spotkaniu tłoka z głowicą.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pon 5:10, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam ja smaruję babcię Jawę semi Mixol odstawiłem .A może większe sprężanie bo wyższy tłok oleju więcej lepiej uszczelnia tłok i dzwoni??????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|