|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Pan Henio
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:22, 23 Lut 2015 Temat postu: Zgrzyt przy próbie włączenia 1 |
|
|
Sprzęgło złożone prawidłowo, luz po wysprzęgleniu na tarczach a przy prubie wrzucenia 1 zgrzyt.
- olej LUX 10 ---może za gęsty ?
Biegi wchodzą bez problemu jak silnik nie pracuje .
Luzu na wałku od kopki nie ma.
Kulka łożyska na miejscu.
No już głupi jestem- pomocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Pan Henio
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:15, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Do tematu: biegi pozostałe wchodzą dobrze.
Takie czytałem opinie że to tak ma być- (pierwszy zgrzyta)w swojej dotychczasowej praktyce nie spotkałem się z patentem.
Chętnie posłucham tych co posiadają 250-kiwaczkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:36, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ten typ tak ma. Przy wrzucaniu jedynki odepchnij się lekko z motocyklem do przodu. Przy dłuższym postoju tarcze potrafią się skleić, trzeba wtedy wrzucić bieg i przepchnąć kawałek motocykl na sprzęgle.
PS: Posłuchaj sobie jak jedynka wchodzi we współczesnych skosach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Pan Henio
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:09, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się czy zmiana oleju na inny (jaki?) coś by poprawiło.
Na galerii wrzuciłem fotki Jawy i Komara.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 19:30, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
spróbuj zmniejszyć troszke obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
st. strzelec
Pan Henio
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Końskie
|
Wysłany: Pon 21:30, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam że ten typ tak ma. U mnie jest to samo po dłuższym postoju, sklejają się chyba te tarcze z tworzywa. Ja wciskam parę razy sprzęgło, z olejem też już kombinowałem, mam jeszcze używane tarcze korkowe może zmienię kiedyś i przetestuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Pan Henio
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:00, 24 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Tarcze mam korkowe ,obroty silnika niżej się nie da .ale spróbuję poluzować deko łańcuch napędowy.
Wpadłem na patent -jak zabezpieczyć kranik przed syfem w baku.
Jasne że orginalnego sitka już nie ma.Dośc miałem syfu w kraniku.
Tak wiec w miejsce starego -wykonałem taką osłonę z ekranu oplotu przewodu elek. TO taki oplot w kształcie wężyka z druciku miedzianego. Oczywiście za kranikiem jest jeszcze jeden filter.
Działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 14:36, 24 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
filterek można kupić na allego z kranikiem koszt o około 15zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Pan Henio
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:12, 24 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jasne ale nic tak nie cieszy jak samoróbka.
A i najważniejsze nie czekam na przesyłkę tylko mówisz i masz.
-Poluzowanie łańcucha to kiepski pomysł skutek dał odwrotny-trzeba napiąć z powrotem.
Jutro spróbuję z innym olejem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sewpir
Czeladnik
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowa Ruda
|
Wysłany: Wto 20:44, 24 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Przy wysokich obrotach nie ma mowy o wrzuceniu jedynki. Tak jak w maluchu jak jeździłeś hehe. Silnik musi na prawdę powoli kręcić. Zębatki w skrzyni są do tego stworzone (chyba że masz nieoryginalne) wystarczy powoli z wyczuciem przytrzymać i wejdzie bez bólu. Cz i Jawa 350 mają ten sam problem ale to bardziej charakter niż problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1976
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 22:54, 24 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dopiero teraz zobaczyłem... Krzysiek za takie błędy ortograficzne będą bany!! Jest przecież autokorekta na forum.
PS:Nie dopierdalam się do interpunkcji ale napisać "prubie" to już szczyt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|