 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markus
Fachowiec

Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lublin/Swidnik
|
Wysłany: Sob 21:41, 06 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja używam tego drapaka i jestem zadowolony, jeśli ktoś kiedyś polerował coś papierem wodnym i tym ścierniwem będzie widział jaka jest różnica chodzi mi tu u czas, brak linii papilarnych, uciapcianie idealnego lustra nie uzyskałem tym ścierniwem, fakt nie polerowałem też pastą którą polerowałem przy użyciu papieru, ale fakt faktem polecam przetestowanie tego ścierniwa. Mnie osobiście się przydaje, kupiłem w OBI za 30zł 3 rodzaje i wystarczy mi na dłuuuugi czas :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 0:30, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
no wiesz jest to dobra rzecz bo nie wszędzie podejdziesz papierem...
sam ostatnio zakupiłem kawałek w OBI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany

Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Pon 8:31, 02 Sie 2010 Temat postu: Przegub |
|
|
Ja natomiast ostatnio usłyszałem o metodzie dość partyzanckiej ale ciekawej:)
Bierze się elementy aluminiowe ( stalowe wam się zniszcza!) i sprawia sie im kąpiel w kwasie fosforowym!
za jakiś czas bede testował to na cylindrze z komara3 i podrzuce fotki, ale ludzie ktorzy mi to powiedzieli robia już lata z tym i twierdza że efekty sa bardzo zbliżone do szkiełkowania!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster

Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 21:12, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
kwas fosforowy ? ale ilu procentowy. I czy na pewno fosforowy może ortofosforowy. Strasznie dużo potrzeba tego kwasu jeśli musimy elementy zanurzać w kwasie. Jak długo musimy przetrzymać w kwasie żeby uzyskać dobry efekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany

Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Wto 5:38, 03 Sie 2010 Temat postu: Przegub |
|
|
jak przeprowadze testy to zamieszcze szerszy "felieton" w tym zakresie, oczywiście bogato ilustrowany:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STIOPA
Czeladnik

Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Będzin/Wojkowice
|
Wysłany: Pon 10:56, 24 Sty 2011 Temat postu: piekne aluminium |
|
|
Polecam lekturę książki: Stefan Sękowski: „Galwanotechnika domowa”
A teraz polerowanie Jawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do ideału to jeszcze trochę brakuje ale to tylko pierwsze 2 godziny pracy.
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez STIOPA dnia Pią 13:14, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxter
Pan Henio
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:45, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie, mam pytanie. Czy w modelu 353/04 dekle miały polerowaną tylko łezkę, a reszta matowa?
Zastanawiam się jak to rozwiązać u siebie.
1. Całe dekle polerowane, a reszta matowa.
2. Polerowana tylko łezka, a reszta mat.
3. Polerowane co tylko się da :p
Ostatni sposób będzie baaardzo pracochłonny, ale czego się nie zrobi dla dobrego efektu
Którą z opcji wg. Was wybrać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Czw 21:04, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja robię opcję nr 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN_B
Kierownik warsztatu

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 21:38, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja z doświadczenia wybrałbym opcję 2
a dlatego że mam doświadczenie przy opcji nr 3
Wypolerowałem kiedyś w mojej 353 cały silnik i naprawdę teraz bardzo mi ciężko utrzymać go w polerce , każda jazda a zwłaszcza w deszczu wymaga spędzenia ponad godzinę albo lepiej na polerce ale i tak nie wygląda jak po pierwszej , pewnie z czasem i tak mi zaśniedzieje
Zrób szkiełkowanie i wypoleruj łezki , to jest moim zdaniem najlepsze rozwiązanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxter
Pan Henio
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:45, 14 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za rady. W takim razie będzie opcja nr 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STIOPA
Czeladnik

Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Będzin/Wojkowice
|
Wysłany: Śro 11:02, 06 Mar 2013 Temat postu: mój poler |
|
|
polerowałem całość w/g mnie ładniej wyglądają
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|