|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Nie 17:36, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
tęż sugerował bym wziąć żeberko np z wsk lub innego pospolitego cylindra, aby tylko grubość się zgadzała, po wspawaniu można wyprofilować zarys bez problemu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czeresss
Fachowiec
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wiśniowa
|
Wysłany: Pon 22:16, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Miałem problem i załatwiłem to bezboleśnie. Miejsce odłamu wyrównałem szlifierką- dzięki temu wyszczerbienie zyskało dokładnie kolisty kształt tarczy. Zdjąłem tarczę i na blasze z nierdzewki o odpowiedniej grubości odrysowałem krzywiznę. Potem tylko wyciąć, elektroda do żeliwa (absolutnie nie zwykła, są specjalne do żeliwa i nie kosztują krocie-kilka złotych za sztukę) wyszlifować i tyle. Efekt jest bardzo dobry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek.we
Wyjadacz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierakowice (pom)
|
Wysłany: Nie 23:00, 11 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Daniel i jak zrobiłeś ten cylinder? Bo jak byś dawcy z WSK potrzebował to wpadnij przejazdem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|