|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Czw 21:12, 04 Mar 2010 Temat postu: tarcze sprzęgłowe-zamienniki jawa 250/353 |
|
|
jak w temacie,zakładał ktoś z was juz te tarcze z alegro
[link widoczny dla zalogowanych]
mieliście z nimi problemy,np że sa nad wymiarowe i trzeba je deko szlifować aby chodziły w prowadnicy jak należy,czy tarcze smarujecie olejem przy montażu?czy olej sie sam zassie między korki?czemu sie ślizga sprzęgło na nowych tarczach?czy między spręzynami a kołkami zabezpieczającymi powinna być podkładka dystansowa?napiszcie o swoich przygodach ze sprzęgłem w jawie 353,może pomoże nam to w rozwiązaniu problemu z ciągnącym sprzęgle i nie tylko,pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pią 7:14, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Miedzy kołkiem a sprężyna powinna być podkładka.
Tarcze smarujemy olejem przed założeniem.
Korki muszą być twarde bo inaczej będą problemy z ustawieniem.
Sprężyny mocne -zapobiegnie to ślizganiu sprzęgła (dodatkowe podkładki pod sprężynami nic nie dają !!! zmniejsza się ruch docisku!!)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waldek
Młodszy majster
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubienia/Opolskie
|
Wysłany: Czw 21:58, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś kupował w Polsce nowe sprężyny do sprzegła? Poprosze o opinie i ew. namiary na jakieś sklepy.
Czy sprżegło w sulniku 250 i 350 jest takie same?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Czw 22:05, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja kupowałem w Czechach bo w Dębicy nie było. Sprężyny sprzęgła są takie same. Sprzęgło tez jest to samo353 -354.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Smolec
|
Wysłany: Śro 15:05, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
sęk tkwi w tym że nie zawsze sprężyny są przyczyną złej pracy sprzęgła,trzeba sprawdzić czy tarcze i przekładki gdzieś po drodze się nie zacinają,powstają wżery na prowadnicy,które trzeba wyrównać,ja zrobiłem to szlifierką kątową z papierem ściernym,tarcze też okazały się nad wymiarowe więc szlifiera i dopasowanko,teraz sprzęgiełko chodzi jak zegarek szwajcarski,klameczka chodzi tak leciutko,że czasami myśle że mi linka się zerwała,pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|