|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Czw 7:18, 06 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
wojtex napisał: | Przymierzam się do montażu CDI. Będzie to instalacja 12V. W związku z tym, trzeba będize też wymienić bezpiecznik przy akumulatorze. Aktualnie mam oryginalną oprawę i malutki bezpiecznik ceramiczny. Najchętniej zamieniłbym sam bezpiecznik i pozostawić oprawę. Czy znacie jakiś odpowiedni zamiennik bezpiecznika na 12v? Jeżeli jednak nie ma takich małych bezpieczników to co zrobić z oprawą przy instalacji 12V? |
zwykły współczesny "butelkowy" czy rurkowy da radę, nei ma tu filozofii. Równiez jeżdze na oryginalnej oprawie bezpiecznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baljaw
Pan Henio
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chmielnik
|
Wysłany: Czw 5:01, 04 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Witam
Dołączę się do tematu gdzie mogę kupić podstawę do zapłonu do 175 typ 356
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Czw 6:46, 04 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
baljaw napisał: | Witam
Dołączę się do tematu gdzie mogę kupić podstawę do zapłonu do 175 typ 356 |
u mnie mozesz kupic kompletne cdi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baljaw
Pan Henio
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chmielnik
|
Wysłany: Czw 20:58, 11 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Poszukuję danych gościa z olx damian29011990 imię nazwisko adres
jeśli ktoś zna proszę o pomoc chodzi o zwrot zapłonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baljaw
Pan Henio
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chmielnik
|
Wysłany: Czw 21:06, 11 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
już namierzyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 21:00, 02 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Panowie, piszę z taką prośbą. Mam możliwości żeby dorobić sobie potrzebne adaptery pod zapłon do Jawy 250. Mam również magneto cfw90 standardowe 2t.
Czy ktoś podpowie co do doboru pozostałych ukałdów?
Tz iskrownik 5 czy 6 przewodów ? Jaki regler oraz moduł ?
Proszę o pomoc. Wierzę w was
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZETON
Moderator
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: białystok
|
Wysłany: Wto 7:41, 03 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
KamilRider1 napisał: | Panowie, piszę z taką prośbą. Mam możliwości żeby dorobić sobie potrzebne adaptery pod zapłon do Jawy 250. Mam również magneto cfw90 standardowe 2t.
Czy ktoś podpowie co do doboru pozostałych ukałdów?
Tz iskrownik 5 czy 6 przewodów ? Jaki regler oraz moduł ?
Proszę o pomoc. Wierzę w was |
iskrownik od rometa 7 cewek 5 przewodow, moduł zapłonowy taki jak na zdjęciach u ludzi którzy to sprzedają. regulator również.(chodzi o ilość i kolory przewodów) polecam kupić gotowca bo będziesz miał troszkę zabawy. Jeszcze schemat potrzebujesz, a tym się ludzie niechętnie dzielą. Ja przy swoim cdi spaliłem 4 statory regulatorów i modułów nie liczę.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stasiek
Kierownik warsztatu
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpiny
|
Wysłany: Wto 8:16, 03 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Nie chwaląc się jako pierwszy na tym forum wykonałem zapłon CDI do jawy. Pokazałem że można. Wzorowałem się zapłonem ze strony wueska.
Troszkę mnie to kosztowało ( nie te regulatory, moduły itp). Jak wiesz jak zrobić podstawę to reszta to sama przyjemność, tak jak napisał ZETON wzoruj się na pozostałych. Instalacja elektryczna to nie trudna sprawa, ja chyba sam umieściłem gdzieś schemat przy moim remoncie. Jak masz czas i chęci to poszperaj, zrób sam. Ja jak wezmę się za remont 175 to już kupię gotowy zapłon ( bo już nie chcę chodzić prosić o wykonanie podstawy bo w tym jest największy problem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 11:01, 03 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Stasiek napisał: | Nie chwaląc się jako pierwszy na tym forum wykonałem zapłon CDI do jawy. Pokazałem że można. Wzorowałem się zapłonem ze strony wueska.
Troszkę mnie to kosztowało ( nie te regulatory, moduły itp). Jak wiesz jak zrobić podstawę to reszta to sama przyjemność, tak jak napisał ZETON wzoruj się na pozostałych. Instalacja elektryczna to nie trudna sprawa, ja chyba sam umieściłem gdzieś schemat przy moim remoncie. Jak masz czas i chęci to poszperaj, zrób sam. Ja jak wezmę się za remont 175 to już kupię gotowy zapłon ( bo już nie chcę chodzić prosić o wykonanie podstawy bo w tym jest największy problem). |
Napisałem do Ciebie wiadomość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 9:14, 07 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Cześć przepraszam z PP.
Mam pytanie jakie macie ustawione wyprzedzenie zapłonu dla silnika 250cm3 i zapłonu CDI ?
Tak jak mówi instrukcja 4-4,5 mm czy może inaczej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 10:59, 07 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Ja mam 3.8, przy 4 odbijal mi starter.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 10:17, 08 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Seba jeśli mogę zapytam jeszcze o jedną sprawę. Możesz wskazać mi jaki masz moduł zapłonowy. Zgubiła mi sie iskra i kombinuję co jest nie tak. Sprawdziłem napięcie na cewce zasilającej CDI i mam około 50V,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 8:25, 10 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Najnormalniejszy od chińczyka. Niestety przy cdi najlepiej mieć na podmianę wszystkie części. I jeszcze wozić to ze sobą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 11:37, 11 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za informację.
Panowie poratujcie. Cały zapłon wykonałem sam i jak na razie wykonuje próby. Mam iskrę wszystko jest od strony elektrycznej okej, lecz pojawia się kolejny problem. Ustawiłem wyprzedzenie zapłonu książkowo GMP - 4-4,5mm za pomocą czujnika zegarowego. Iskra jest bardzo mocna i widoczna. Przerwa na świecy około 0,6 mm. A motor nie chce załapać. Raz odpalił i chodził na bardzo małych obrotach nie wkręcał się bardziej. Co do świecy do szybko ją zalewa. No i bardzo mocno strzela w wydech. Moment wyzwolenia iskry ustawiłem raz jak wchodzi pasek na impulsator a raz jak schodzi z impulsatora i nic. Jak to ma być dokładnie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 12:38, 11 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Impulsator schodzi z blaszki. Przed montażem CDI silnik pracował ok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|