|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiek89gdz
Kierownik zmiany
Dołączył: 10 Sty 2019
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Śro 16:19, 22 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 17:15, 22 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Dziękuję, zaraz skontaktuje się z turbozabytkiem.
Kamilrider1, na kiedy przewidujesz produkcję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 6:13, 23 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
wujek napisał: | Dziękuję, zaraz skontaktuje się z turbozabytkiem.
Kamilrider1, na kiedy przewidujesz produkcję? |
Czekam na jakąś konkret pogodę. Co do samego zapłonu mam wszystko ogarnięte na tip top. Tuleje na wał z blokowaniem obrotu magneto/tuleja/wał z odpowiednim wyprzedzeniem itp. Muszę wszystko testować. Dam znać ale myślę że przełom luty/marzec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaprys
Czeladnik
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość / Lublin
|
Wysłany: Nie 12:55, 02 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Miałem podobną sytuację. Iskra była, motocykl z trudem odpalał ale nie wchodził na wyższe obroty. Problemem był uszkodzony moduł zapłonowy. Wymieniłem na nowy (inny model) i problem ustąpił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 7:28, 04 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Kaprys mógłbyś coś więcej powiedzieć jaki moduł zastosowałeś ponieważ mam bardzo podobną sytuację z zapłonem Saviera iskra jest, z trudem zapala a później problem
z ruszeniem bo brakuje mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaprys
Czeladnik
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:57, 04 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Hej. Mój wcześniejszy moduł wyglądał tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety silnik po pewnym czasie przesłał wchodzić na wyższe obroty. Sprawiał wrażenie jakby nie otrzymywał wystarczającej ilości powietrza. Był zdławiony.
W załączniku masz film jak to wyglądało. Sorry za jakość. Taka kompresja
https://www.youtube.com/watch?v=Km6eKPVMJcM
Pierwszy trop padł na gaźnik (regulacja) a nawet wymiana na inne modele. Następnie zapłon (regulacja) Gdy to nie przyniosło rozwiązania postanowiłem wymienić moduł zapłonowy. Pomogło. Na dole masz link do tego na który wymieniłem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz działa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaprys dnia Wto 11:52, 04 Lut 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 11:33, 04 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Prośba popraw linki linki do zdjęć, pokazuje wyszukiwanie a nie konkretne moduły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorsz87
Młodszy majster
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarosław/Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 13:25, 04 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Identyczne objawy jak na filmie posiada moja Jawa
Wymieniłem 3 gaźniki, regulowałem zapłon, wymiana świecy, doszczelnienie silnika, zmiana tłoka i szlif cylindra, nic nie pomaga.
Dzięki za szybką odpowiedź muszę spróbować podmienić moduł
P.S. jak miałbyś model, nazwę tego modułu lub gdzie można go dostać to proszę o podanie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dorsz87 dnia Wto 13:28, 04 Lut 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaprys
Czeladnik
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość / Lublin
|
Wysłany: Wto 15:46, 04 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Już nie pamiętam. Na obudowie nie mam podanych informacji a opakowanie poszło do śmieci. Kupiłem go w stacjonarnym sklepie z częściami do skuterów. Pokazałem sprzedawcy zdjęcie o jaki mi chodzi i bez problemu dobrał odpowiedni. Uważam że wymiana modułu w twoim przypadku będzie najlepszym rozwiązaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Nie 8:02, 01 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Ja mam juz wersję v2 czyli 12V i ok 150W.
pierwsza wersja miała ladowanie na styk, tutaj jest naprawdę duzo pradu i nie ma opcji, że kiedyś braknie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seba
Wyjadacz
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 8:54, 01 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Co trzeba przerabiać? I jaki koszt tego wynalazku? Jest potrzebny akumulator do jazdy? Nie chodzi mi o światła na wyłączonym silniku. Lux i premium mnie rozbawiło co jest w zestawie w zależności od wersji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Kierownik zmiany
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 10:44, 01 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Uruchomiłem swój sprzęt na zapłonie od retrozabytka. Wszysko chodzi pięknie. Bez przeróbek. Wstępnie upchałem cały bałagan w puszce od AKU. Motór pali bez niego i ładnie odpala. Niestety więcej nic nie powiem bo chyba prędko nie pojeżdzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Nie 20:43, 08 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Nic nie trzeba przerabiać poza wiązką elektryczną. Wersje różnią się tym czy chcesz gotowy zestaw do zamontowania ze spiętą wiązką elektryczną zapłonu czy chcesz wiązkę sam składać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRider1
Fachowiec
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 7:38, 01 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Panowie pytanko . Jakie macie ładowanie na tych kupnych zapłonach i na tych którzy wykonali je sobie sami ? U mnie na razie trwa nadal faza testów tz. odpowiedniego osadzenia iskrownika względem magneta. Proszę o wasze informację. Z góry dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|