Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zaplon DC CDI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Usprawnienia,patenty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilRider1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 8:33, 01 Kwi 2020    Temat postu:

seba napisał:
Na tyle ch.... że trzeba ładować akumulator bo się nie doładowuje.

Haha mądrego to i dobrze posłuchać Very Happy A możesz coś więcej opisać masz robiony czy kupiłeś gotowca ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 8:38, 01 Kwi 2020    Temat postu:

Ja mam autorska produkcję Zetona. Jestem zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilRider1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 8:40, 01 Kwi 2020    Temat postu:

I jakie masz to ładowanie na światłach i beż ? W jakich granicach ?
U mnie jak nar azie na światłach 12.7 bez 13.5 na średnich obrotach. Czyli takich na jakich się jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 8:46, 01 Kwi 2020    Temat postu:

Nie napisze teraz dokładnie bo nie pamiętam ale podobnie. Do 14.5 które powinieneś mieć żeby aku się doladowywal to daleka droga. I to 14.5 powinno być w całym zakresie obrotów. Tam trzeba poeksperymentować z jakimś dobrym regulatorem z Japonii jakiejś. Ale ja nie mam na to czasu. Zaakceptowałem to co jest, umiera aku, wyłączam przekaźnik i jade dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Śro 17:52, 01 Kwi 2020    Temat postu:

seba napisał:
Nie napisze teraz dokładnie bo nie pamiętam ale podobnie. Do 14.5 które powinieneś mieć żeby aku się doladowywal to daleka droga. I to 14.5 powinno być w całym zakresie obrotów. Tam trzeba poeksperymentować z jakimś dobrym regulatorem z Japonii jakiejś. Ale ja nie mam na to czasu. Zaakceptowałem to co jest, umiera aku, wyłączam przekaźnik i jade dalej.

a ja dodam ze z obserwacji rynku wywnioskowałem zę ładowanie dwupołówkowe nie zdaje egzaminu w naszych jawach. Trójfazowego nie wstawimy bezbateryjnego bez ingerencji min w boczną kapę. Chyba ze Black-dimon wymyślł coś sensowniejszego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilRider1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 6:34, 02 Kwi 2020    Temat postu:

ZETON napisał:
seba napisał:
Nie napisze teraz dokładnie bo nie pamiętam ale podobnie. Do 14.5 które powinieneś mieć żeby aku się doladowywal to daleka droga. I to 14.5 powinno być w całym zakresie obrotów. Tam trzeba poeksperymentować z jakimś dobrym regulatorem z Japonii jakiejś. Ale ja nie mam na to czasu. Zaakceptowałem to co jest, umiera aku, wyłączam przekaźnik i jade dalej.

a ja dodam ze z obserwacji rynku wywnioskowałem zę ładowanie dwupołówkowe nie zdaje egzaminu w naszych jawach. Trójfazowego nie wstawimy bezbateryjnego bez ingerencji min w boczną kapę. Chyba ze Black-dimon wymyślł coś sensowniejszego


Wnioskowałeś a teraz zmieniasz zdanie ? Na jakiej podstawie doszłeś do takich wniosków Rolling Eyes Jakie u ciebie ładowanie ?
Panowie jeszcze pytanie u was z cewek wychodzi tylko jeden przewód na ładowanie ? Czy oddzielny na ładowanie + światła ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 6:47, 02 Kwi 2020    Temat postu:

3 przewody prądowe. Dwa do regulatora napięcia i jeden na moduł zapłonowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Nie 8:34, 05 Kwi 2020    Temat postu:

KamilRider1 napisał:
ZETON napisał:
seba napisał:
Nie napisze teraz dokładnie bo nie pamiętam ale podobnie. Do 14.5 które powinieneś mieć żeby aku się doladowywal to daleka droga. I to 14.5 powinno być w całym zakresie obrotów. Tam trzeba poeksperymentować z jakimś dobrym regulatorem z Japonii jakiejś. Ale ja nie mam na to czasu. Zaakceptowałem to co jest, umiera aku, wyłączam przekaźnik i jade dalej.

a ja dodam ze z obserwacji rynku wywnioskowałem zę ładowanie dwupołówkowe nie zdaje egzaminu w naszych jawach. Trójfazowego nie wstawimy bezbateryjnego bez ingerencji min w boczną kapę. Chyba ze Black-dimon wymyślł coś sensowniejszego


Wnioskowałeś a teraz zmieniasz zdanie ? Na jakiej podstawie doszłeś do takich wniosków Rolling Eyes Jakie u ciebie ładowanie ?
Panowie jeszcze pytanie u was z cewek wychodzi tylko jeden przewód na ładowanie ? Czy oddzielny na ładowanie + światła ?

na dwupołówkowym ładowaniu mam max 12,8 volt. Nie bez przyczyny producenci cdi jak np. savier pracują nad ulepszeniem cdi do kivaczek ponieważ użytkownicy narzekają na mały prąd ładowania. w którym miejscu zmieniam zdanie? Jestem zadowolony z cdi robie trasy mniejsze i wieksze i w ich trakcie nie muszę się zatrzymywać i podłączać prostownika. Jeśli widzę że napięcie aku spada wyłączam światła mijania na jakiś czas i napoięcie wzrasta. Podczas jazdy w okół komina nie doładujesz aku podczas jazdy.Jednakżę chciałbym mieć w kiuvaczce ładowanie trójfazowe - byłbym przeszczęśliwy.
Ze statora wychodzą dwa kable od ładowania i masa (zestaw mniejszych cewek)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilRider1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 10:21, 06 Kwi 2020    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. Nie twierdzę że zmieniasz zdanie. Myślałem po prostu że udało Ci się okiełznać to ładowanie Very Happy
A ja zastanawiam się nad czymś taki? Co myślicie ma to wgl sens ?
"Opcjonalna PRZERÓBKA STATORA NA BEZMASOWY "
[link widoczny dla zalogowanych] - osiągnę dzięki temu większe ładowanie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 10:35, 06 Kwi 2020    Temat postu:

Przecież to normalne CDI jest...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KamilRider1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 5:41, 07 Kwi 2020    Temat postu:

Proszę się zapoznać elektrykiem nie jestem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że administrator za promocję innego postu się nie pogniewa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Wto 6:21, 07 Kwi 2020    Temat postu:

KamilRider1 napisał:
Dzięki za odpowiedź. Nie twierdzę że zmieniasz zdanie. Myślałem po prostu że udało Ci się okiełznać to ładowanie Very Happy
A ja zastanawiam się nad czymś taki? Co myślicie ma to wgl sens ?
"Opcjonalna PRZERÓBKA STATORA NA BEZMASOWY "
[link widoczny dla zalogowanych] - osiągnę dzięki temu większe ładowanie ?

Próbuj, ja z cdi bawię się od 3 lat w "międzyczasie" ile statorów i modułów spalilem to juz nie licze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek775
Pan Henio



Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 14:44, 16 Kwi 2020    Temat postu:

Witam kolegów, parę lat mnie nie było ale jawa nadal jest
Nazbierałem klamotów na zapłon cdi na bazie chinczyka. Jedynie nie mam podstawy, prześciówki do mocowania statora i impulsatora.
Ma ktoś może szkic zdjęcie z wymiarami itp? ewentualnie wymiary mocowania proadnicy do karterów?
Mam pomysł aby wykonać taką podstawę na drukarce 3D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek775 dnia Czw 15:38, 16 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1595
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 19:23, 16 Kwi 2020    Temat postu:

Słaby ten pomysł moim zdaniem na drukowanie 3d. Jakiś tego nie widzę, a może się mylę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek775
Pan Henio



Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 19:36, 16 Kwi 2020    Temat postu:

Wydruk będzie na probe. Jak się nie sprawdzi to wytnę na Water jet. Mam już wstępnie narysowane ale chciałbym jeszcze zweryfikować. druk tańszy niż woda a prototyp trzeba zrobic.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek775 dnia Czw 19:37, 16 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Usprawnienia,patenty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
Strona 11 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin